TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

01 maja 2012

35. i znów... starsza :p

taaaaak :p
w zeszłym tyg. miałam kolejne urodziny :p

rok temu pokazywałam Wam moje prezenty, to i w tym tak zrobię, a co! :)
otóż "marzeniem" moim zawsze było potrzymać sobie trochę motylka w słoiku, ale oczywiście ja dobrą duszą jestem, więc nigdy bym biedactwa nie męczyła- w końcu żywot mają tylko kilkudniowy...

ale alternatywę dla żywego fruwajka znalazłam i w końcu udało mi się go nabyć :p
już miesiąc przed urodzinami był u mnie :D

mój to monarcha, ale są 4 opcje gatunkowe :)
przyznam, że jest na prawdę uroczy!

foto z netu



też byłam jak ten motyl w słoju przez jakieś 2 mies., na szczęście łóżko już mnie uwolniło :)

Ściskam!!! 
i  udanej majóweczki :) 
pogoda iście letnia :D
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhm-vQVaYdgH3WRdYO_zXyOKuq5O1xtzQedGjiZAzfKAKLKQbNGFDpXT_PwO0Qcb-pkRsWZfxyhMW9Lj1GE6I7603LGO-ul40qHgJ9EU7q3tvkqG3Uw1LGAC2g3G0XniK2pGOC_7HyoYVE/s1600/see+enid.png

5 komentarzy:

Lena Wz pisze...

ENID - życzenia raz składałam, mogę drugi... ZAWSZE zdrowia, miłości, weny,pogody ducha, wiary w siebie!!!
A TY motylem jesteś - wolnym... i pięknym!!! :*

Ilona pisze...

Ewelinko, mój motylku!

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

:* :* <3 <3 tofam Was :)

Jaszmurka pisze...

Ooo to i ja życzenia składam! Oby ten motyl zawsze napawał Cię energią i pozytywnym myśleniem :*
Ściskam! :D

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

dzięki , Droga Jasz :*

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.