TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

27 kwietnia 2012

34. Bazgranie jest cool :p

taaaak... już wieeeele miesięcy temu odkryłam jakimś prawdziwym cudem TO miejsce w sieci :)
i nadal ogromnie się z tego cieszę!
Na każdy dzień roku mam dla moich Gwiazdek nową malowankę, łamigłówkę, wycinankę :)
Starsza Latorośl mimo wieku (7l.) i mimo na prawdę pokaźnej ilości zadanych prac domowych, jakie przynosi do domu przez cały tydzień, często prosi o coś nowego z Bazgroszytu :)


POLECAM WSZYSTKIM RODZICOM, bo na prawdę warto TAM zajrzeć!!!
obecnie możecie bezpłatnie zaopatrzyć Pociechę w 24 literki :) w ramach Wiosennego Kursu Nauki Pisania!
właśnie zostały udostępnione wszystkie ćwiczenia, wcześniej każdego dnia pojawiały się kolejne 2 literki...

KLIK w obrazek i już możecie przepaść na całe godziny w Kredziakowym Świecie :)


sama czasem mam ochotę sobie pomalować :p tylko mi wstyd przed Dziećmi :p 

ale czasem udaje mi się "cofnąć" i pod pretekstem "ja ci pokażę, jak ładnie mama by to pokolorowała" chwytam za kredki i z Karmelką maluję :p 




Ściskam Was wszystkie Dobre Duszyczki :*

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhm-vQVaYdgH3WRdYO_zXyOKuq5O1xtzQedGjiZAzfKAKLKQbNGFDpXT_PwO0Qcb-pkRsWZfxyhMW9Lj1GE6I7603LGO-ul40qHgJ9EU7q3tvkqG3Uw1LGAC2g3G0XniK2pGOC_7HyoYVE/s1600/see+enid.png




Brak komentarzy:

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.