TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

06 lipca 2011

12. Wszyscy mają licznik... MAM I JA :)

i możesz mieć TY :)

a gdy złapiesz go na liczbie 333 otrzymasz ode mnie
wisiorek z motylkiem :)

składniki wisiorka:
drewno lakierowane, płynne szkło, posrebrzana zawieszka.





Zasady:

1) umieść powyższe zdjęcie na swoim blogu, podlinkuj je do mnie :)

2) podpisz się pod tym postem z chęcią uczestnictwa

3) i poluj :)

4) gdy już złapiesz magiczną potrójną trójeczkę, szybciutko zrób zrzut ekranu, lub zdjęcie monitora :))

i ślij do mnie prędko na adres:
enid85blogowy.adres@gmail.com,
wraz z Twoimi danymi do wysyłki :)

jeśli 333 nikt nie złapie, wygra numer najbliższy do 336 :)

zakładam, że komuś się uda :)


wiem, wiem... dwa posty w jednym dniu :p
ale już niewiele zostało do 333, co?




POWODZENIA!!!
:*


1 komentarz:

Destiny ikt pisze...

Z opóźnieniem ale jednak chcę spełnić warunki.
Buziole

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.