TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

22 października 2012

36.? znaleziona :p

Nie będę się rozwlekać :p
bo po co? :p

po prostu jestem :)

Sklep Na Strychu zorganizował ciekawe wyzwanko i postanowiłam się przyłączyć :) do 23:59 jeszcze zdążę :) 


u mnie folia w formie ozdobnych guzików na bluzce Juleczki Gwiazdeczki :)



użyłam sporo produktów nabytych Na Strychu:


Mini Glossy Accents – Ranger – Mała Farbka Efekt Szkła, Kropli Wody (18 ml)Wykrojnik - Sizzix - Framelits w/Stamp - Butterfli
i do tego troszkę brokaciku zatopiłam w preparacie szklącym :)

ściskam wszystkich :*

5 komentarzy:

Magdalena pisze...

fajnie,ze wrocilas :)
serdecznie pozdrawiam
m

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

:* :)

Jaszmurka pisze...

Jaka Ty pomysłowa :D

Ściskam bo dawno nigdzie nie wędrowałam :P
:*

Ilona pisze...

Witam Kochana. Zapraszam do swojej kuchni po odbiór Nagrody w postaci wyróżnienia Liebster Award. Miłej zabawy. http://magicznakuchniailony.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html
Pozdrawiam Ilona

szpital ozimek pisze...

Hej, fantastycznie ci to wyszlo. Piękne motylki pozdrawiam!

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.