TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

02 lipca 2011

10. nawet kobietę wykońćzyć potrafią zakupy


nawet te najciekawsze i w najmilszym towarzystwie :)

IKEA jest ogroooomnaaaaa... do tego Castorama... a to wszystko z moją Przyjaciółką i jej Chłopakiem... bo remontują pokój :)

po pół godzinie miałam wrażenie, ze to wszystko do mojego pokoju na mój remont :p tak się wczułam :)

mialam dziś pokazać drewienko, wiem, wiem... poprawię się wkrótce, bo dziś padam na twarz... spędziliśmy ok. 8 h w centrach handlowych...
SZOK :p

ale nasze Gwiazdki są prze szczęśliwe bo dostały m.in. takie oto słodkości :))http://www.ikea.com/pl/pl/images/products/duktig-zestaw-deserowy--szt__0109383_PE259022_S4.JPG
te zestawy pluszowych zabawek na prawdę polecam :)

SPOKOJNEJ NOCKI WSZYSTKIM :)





Brak komentarzy:

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.