TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

01 lipca 2011

09. czy 333 jest możliwe ??

chyba nie :(
nie zagląda do mnie już nikt :(

a na takie fajne liczby na liczniku postanowiłam przygotowywać niespodzianki...
sama lubię łapać liczniki :) nawet mi się kiedyś udało ze 3 razy :)

widzę jednak, że nikt już nie ogląda moich wypocin.

ale gdyby ktoś jednak wrócił, to z kłębka z poprzedniego posta zrobiłam sobie miseczkę na biżutki, bo wiecznie gdzieś je ciskałam i potem nie mogłam zlokalizować :p
np. przed myciem naczyń...

teraz wrzucam do szmatkowej miseczki i wiem, że nie zginą :)






w planach mam jeszcze dywan do naszej nowej sypialni, gdy w końcu wyremontujemy pustą połowę mieszkania :) grunt to dobry plan :)

ŚCISKAM :*


Brak komentarzy:

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.