TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

21 czerwca 2011

06. wakacje czas zacząć :D


Córa ma dziś miała swoje pierwsze zakończenie roku szkolnego :)
aż się łezka w oku kręci :p

dostała super promocję do I-szej klasy :)
dumni jesteśmy ogromnie ...

a ja? no tworzę, nie próżnuję... tylko za wiele zaczynam na raz i nie potrafię skończyć...

ubolewam nad tym niezmiernie... ale to chyba głównie przez te nasze kartony i worki przeprowadzkowe... zaczynam z czymś, a potem nie mogę skończyć, bo nie mogę znaleźć tego ostatniego "tajnego składnika", którego normalnie nigdzie dokupić nie mogę i tak rośnie mała górka nieskończonych prac...

ale ostatnio wącham różne ... drewienka :p
powstaje z nich to i tamto i powstać ma jeszcze siamto :p

ale na razie nic nie pokażę, bo oczywiście jak kamfora wsiąkł mi ten "tajny składnik" i szukam go już... kilka tyg. ładnych :/





a ogółem, to zapracowana jestem jak ten Facet poniżej, tylko jeszcze nie lepię i nie rzeźbię, ale wszystko przede mną :p


klik do Etsy




a na zakończenie, troszkę moich staroci :)







ŚCISKAM WAS WAKACYJNIE :*



1 komentarz:

KORONKA pisze...

Ewelinko, nie dziw się, że nikt nie zagląda bo chyba za często zmieniasz adresy blogów. Ja nawet nie wiedziałam, że masz nowego bloga, dopiero się zorientowałam. Pewnie wiele osób by do Ciebie zaglądało gdybyś była stała w uczuciach co do adresów :-) Ludzie jak przychodzą to zazwyczaj zostają, a tak musisz ich od nowa zbierać. Ja czekałam na aktualiacje na Twoim starym blogu ale tam się nic nie działo więc nie wchodziłam. Dzis zajrzałam i się okazuje,że tam już nie będzie aktualizacji, a w dodatku jest już nowy blog. Nie lepiej pozmieniać stary blog zamiast nie zmieniać adres? To tak jakbyś uciekała, więc nie dziw się, że Cię nie gonią.

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.