TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

12 lipca 2019

42. Broszki zupełnie inne i niespodzianka dla zaglądających w moje progi


A dziś kolekcja broszek, zupełnie z innych bajek ;)

Podobnie jak te motylaste, one również mają już swoich właścicieli.


Włóczykij dzielnie stróżuje przy plecaku mojego Małża ;)




Był też Sąsiad Totoro


a nawet kawai pizza.


Wyszywanie jest czaso i pracochłonne, ale efekty są bardzo satysfakcjonujące, oceńcie sami!


UWAGA!!! Ogłaszam łapanie licznika, na kogoś kto złapie 2500 będzie czekać niespodzianka :)
ZAPRASZAM DO ZABAWY!



Brak komentarzy:

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.