TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

11 lipca 2019

41. Motylaste broszki


Pokażę Wam, że nie leniłam się "ostatnio" :)  

 W ubiegłym roku spod mojej igły wyleciało kilka pięknych, krzyżykowych motyli.










I jeszcze motyl na mojej długowłosej Modelce :)






 Mam nadzieję, że skomentujecie moje prace, do czego gorąco Was zachęcam i zapraszam do podglądania mojego bloga, gdyż zamierzam wrócić do moich pasji!




 W niedalekiej przyszłości pokażę co ufilcowałam, jestem teraz w szpitalu, ale w domku już czekają nowe czesanki i igiełki! Już nie mogę się doczekać zanurzenia igły w wełnie po tak długiej przerwie.

Ściskam wszystkich mocnooo!

Brak komentarzy:

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.