TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

14 stycznia 2012

27. 13 piątek :)

13te piątki nigdy nie były dla mnie pechowe :)
a czasem wręcz przeciwnie :)
pamiętam, jak z 10 lat temu w 13ty piątek we wrześniu był pre-casting do "IDOLA2", oczywiście się nie dostałam, ale... zrobiłam sobie mega fajny wolny dzień od szkoły i oczywiście usprawiedliwiony :p

a wczoraj już po północy, by się załapać na 13tego złożyłam zamówienie w na prawdę świetnym Sklepiku NA STRYCHU, bo z okazji wznowienia działalności Sklepu i 13tego piątku można było liczyć na bezpłatną wysyłkę :)

A ponieważ Sklepik jest w pobliskim Otwocku, wczoraj zadzwoniła do mnie Pani z zapytaniem, czy nie mogą mi dziś podrzucić zamówienia do rąk własnych :)
Ćwierkałam jak wróbelek z zadowolenia :)

aaaaa... i jeszcze zadzwonił kurier , że ma dla moich Gwiazdek paczkę :) Łóżko piętrowe, które miało tak na prawdę zostać dostarczone dopiero w przyszłym tygodniu :) a tu proszę, taka miła niespodzianka, a my już tutaj mało jajka z niecierpliwości nie zniosłyśmy :p
także czekamy na dostawcę :)

a tym czasem pokażę Wam, co zakupiłam, chcąc zrobić Julii kolejną po-urodzinową niespodziankę :)

zdjęcia ze sklepu na Strychu


Album urodzinowy: w zestawie jest na prawdę WSZYSTKO , by wykonać mały pamiątkowy albumik z imprezy urodzinowej :) co zamierzamy :)
polecam, na prawdę, bo papierki w zestawie są urocze, nie za cienkie, co cieszy i nawet 7latka poradziłaby sobie ze skomponowaniem albumu! (ja też nigdy tego w zasadzie nie robiłam, więc jesteśmy z Julią na tym samym poziomie zaawansowania :p)
pokażę, jak zrobię jakieś zdjęcia... bo warto, w tej cenie świetny upominek dla dziecka :)

pierwszy raz kupiłam też papiery :) są śliczne, w planach mam wydziurkować z nich dwustronne kolorowe motylki :) czekam na dziurkaczyk... na razie skromny :( 2,5cm, ale lepszy taki niż żaden!

stempelki wyhaczyłam ostatnie, bardzo lubię z tej serii mini zestawiki, mam kilka :) są tanie i akurat do takich mini-zadań, jakie praktykuję :) np. ozdobę pudełek od zapałek :)
ten zestawik z napisem congrats :) uroczy!

do tego coś do klejenia...

i dodatkowo dostałam w upominku 2 urodziwe kwiatki papierowe i 2 ćwieki do kompletu :) DZIĘKI! :)

ogółem polecam Sklep i dodaję do swoich ulubionych, bo już raz, rok temu miałam przyjemność robić w nim zakupy :)

jeszcze dziś można załapać się na darmową wysyłkę :) do 14tej :)
właśnie to wyczytałam :)

lecę się cieszyć i może uruchomię stempelki :)

pozdrawiam weekendowo :*

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhm-vQVaYdgH3WRdYO_zXyOKuq5O1xtzQedGjiZAzfKAKLKQbNGFDpXT_PwO0Qcb-pkRsWZfxyhMW9Lj1GE6I7603LGO-ul40qHgJ9EU7q3tvkqG3Uw1LGAC2g3G0XniK2pGOC_7HyoYVE/s1600/see+enid.png

2 komentarze:

KORONKA pisze...

No kochana, wreszcie coś się u Ciebie dzieje :-) Napisałam jakiś czas temu komentarz u Ciebie gdzieś na blogu i nawet nie wiem czy mi odpisałaś bo nie pamiętam pod jakim postem :-)

Jaszmurka pisze...

No to ja czekam na gotowe rzeczy z tego zestawu! Oby wena dopisała :*

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.