TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

13 stycznia 2012

26. nawet dumnam :p

bo zazwyczaj nie jestem w stanie zrobić kilku jednakowych rzeczy,
najzwyczajniej w świecie nie znoszę masówki i podziwiam tych, którzy wykonują kilkadziesiąt takich samych egzemplarzy na zamówienie :/


Ale proszę udało mi się nie zanudzić się :p
przedwczorajszej nocy kleiłam wszystko w całość...
niby nic, ale jednak coś :)

zaproszenia już rozdane, w ferie będziemy z Julią zdobić "girlandę" , może zrobię nawet jakiś... mini kursik, a co tam, też umiem :p


słodki ten podpis :)


zdjęcia robiłam nocą pożyczonym aparatem od brata...

ma taki fajny, ale akumulatory się mu rozsypały kilka mies. temu i "żal mu kasy na nowe" jak mówi :p
nie ma po prostu tej pasji fotograficznej i nie udało mi się go nią zarazić... a szkoda :/
ale za to aparat teraz na razie u mnie i się przynajmniej nie kurzy, wiec porobię fotki wszystkiego, co mam zaległe :p hurtem i pokażę :)

ściskam i miłego weekendu :*

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhm-vQVaYdgH3WRdYO_zXyOKuq5O1xtzQedGjiZAzfKAKLKQbNGFDpXT_PwO0Qcb-pkRsWZfxyhMW9Lj1GE6I7603LGO-ul40qHgJ9EU7q3tvkqG3Uw1LGAC2g3G0XniK2pGOC_7HyoYVE/s1600/see+enid.png

2 komentarze:

Lena Wz pisze...

Proste i fajne! Cieszę się, że tniesz i stemplujesz :-)

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

dziękuję :) gilotyna tnie jak szalona :) a stemple... sama wiesz :p syndrom Reksia :p

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.