TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

29 listopada 2011

21. dla mojej J.

3 komentarze:

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

Mam problem... dostaję mailer, ze ktoś umieszcza komentarz pod postem... ale nie widać go na blogu i nie mam ustawionej moderacji komentarzy :/

Ilona pisze...

Już dzisiaj pragnę złożyć serdeczne życzenia. Niech ten Nowy Rok przyniesie wór pomysłów i kreatywnego spojrzenia na wszystko co Nas otacza,twórczego spełnienia i miłości.

Korzystając z okazji, po długiej przerwie, pragnę również zaprosić do mojej Magicznej Szuflady, z nadzieją, że będziesz stałym gościem.
Ściskam gorąco Ilona
http://magiczna-szuflada.blogspot.com/

agea happiness pisze...

śliczne:)

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.