TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

29 września 2011

20. sprzedaję...

tak...
przyszedł ten moment, kiedy muszę się rozstać z moimi pracami i je sprzedać...
możecie je znaleźć TUTAJ

oczywiście szczytny cel -Gwiazdka dla moich Gwiazdek, jak co roku :)
co roku za zarobione pieniążki z moich wyrobów organizuję naszym Małym prezenty i choinkę, więc w tym roku nie może być inaczej :)

ZAPRASZAM WAS ZATEM SERDECZNIE!!!

Krasnalki już w sprzedaży!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhm-vQVaYdgH3WRdYO_zXyOKuq5O1xtzQedGjiZAzfKAKLKQbNGFDpXT_PwO0Qcb-pkRsWZfxyhMW9Lj1GE6I7603LGO-ul40qHgJ9EU7q3tvkqG3Uw1LGAC2g3G0XniK2pGOC_7HyoYVE/s1600/see+enid.png

Brak komentarzy:

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.