TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

12 czerwca 2015

38. Motyle we włosach

Lenię się przynajmniej od dwóch lat... baaardzooo :/
Ale chyba znów zacznę trochę działać, świat stał się dla mnie stanowczo za szary bez tworzenia czegokolwiek :(
Czas na powrót :) 
!!!

Jak zwykle temat number ONE ;) MOTYLE!
Tym razem we włosach moich Gwiazdek :)
Od dawna marzyłam o takim dodatku dla moich Córek i nie tylko :)
W końcu wpadłam na dobry trop, jak wcielić pomysł w życie :)

Czekam na Wasze komentarze, może znów zaczniecie mnie odwiedzać? 


KISS :*
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhm-vQVaYdgH3WRdYO_zXyOKuq5O1xtzQedGjiZAzfKAKLKQbNGFDpXT_PwO0Qcb-pkRsWZfxyhMW9Lj1GE6I7603LGO-ul40qHgJ9EU7q3tvkqG3Uw1LGAC2g3G0XniK2pGOC_7HyoYVE/s1600/see+enid.png






PS: Motylaste opaski wkrótce będzie można u mnie nabyć :) ot, tak - gdyby ktoś pytał :p

2 komentarze:

KRÓFKA pisze...

Pięknie i czekamy na więcej :D

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

:* dziękuję :) i staram się znów czymś zaskoczyć :) może się uda wrócić do blogowego świata ?

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.