TU-Zaglądacze :) Dziękuję, że u mnie bywacie :*

27 kwietnia 2011

03. nie zginęłam :p



tylko mój komputer się zbuntował :(
nadrobię posty w wolniejszym czasie :/
niestety ostatnio mam go stanowczo za mało na wszystko :(


na razie na liście priorytetów:

-nauka Julii wiązania sznurowadeł

-zabawka na konkurs szkolny u Julii :)

-kilka zaległych prań- jeszcze sprzed przeprowadzki,

-pielenie ogródka :/ - truskawki muszą zaistnieć :)

- kilka myszek :/ zamówionych i nie zamówionych...

ale o tym nieco później, uchylę rąbków wszystkich tajemnic... :)


i oczywiście jeszcze mnóstwoooooo pracy w mieszkanku,

żebyśmy jeszcze w tym roku mogli cieszyć się nim w pełni :)



tym czasem ściskam Was mocno!








1 komentarz:

Destiny ikt pisze...

Kochanie odezwij się.... tak bez wieści mnie zostawiasz..
Buziole i czekam

► Prawa autorskie

Pokazywane przeze mnie prace są mojego autorstwa. Jeżeli tak nie jest- wyraźnie to zaznaczam :). Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć (i pomysłów) bez mojej zgody jest zakazane. Proszę, uszanuj moją pracę.